fbpx

Свържете се с нас: +359 876 611 575

Безплатна доставка за суми над 80 лв.

Свръжете се с нас: +359 876 611 575

Как да се справим с менопаузата по натурален начин

Съдържание:

Менопаузата е един естествен процес, който настъпва при жените в края на 40-те и началото на 50-те години от живота им. Продължава различно при всяка на дама, но това, което идва с този процес са симптоми, които влияят на нормалното протичане на ежедневието. Такива са горещите вълни, нощните изпотявания, промените в настроението и перманентната умора. В допълнение, жените в менопауза са изложени на по-висок риск от няколко заболявания, включително остеопороза, затлъстяване, сърдечни проблеми и диабет. За естествените процеси в тялото ние предлагаме да се доверявате на натурални методи за справяне с тях. В следващите редове ще ви представим няколко такива!

  1. Промени в начина на живот

Има някои промени, които могат да ви помогнат за облекчаването на симптомите на менопаузата. Пушенето може да причини горещи вълни и да влоши този симптом ако вече го имате, затова ако сте се чудели дали да спрете цигарите, това е чудесен момент да го направите. Намалете алкохола, защото той действа негативно върху емоциите и напрежението – една чаша червено вино вечер все пак е полезна за сърцето и душата. Друга напитка, която може да повлияе негативно в този период е кафето. Водете дневник на симптомите, които изпитвате след приема на този тип храни и ако смятате, че някои от тях предизвикват симптомите на менопаузата, опитайте се да намалите консумацията им или ги избягвате напълно.

  1. Приемайте богати на калций и витамин D храни

Хормоналните промени по време на менопаузата могат да причинят отслабване на костите, увеличавайки риска от остеопороза. Калцият и витамин D са свързани с доброто здраве на костите, така че е важно да получавате достатъчно от тези хранителни вещества в диетата си по време на менопаузата. Най-добрият начин да приемате калций е чрез храната –  млечни продукти като кисело мляко, мляко и сирене. В листните зеленчуци като къдраво зеле, зелена червена зелена зеленина и спанак също имат много калций. Слънчевата светлина е вашият основен източник на витамин D, тъй като кожата го произвежда, когато е изложена на слънце. Въпреки това, с напредване на възрастта, кожата става по-малко ефективна при нейното производство, затова може да започнете прием под формата на капки.

  1. Внимавайте с килограмите

Наддаването на тегло е нормално по време на менопаузата. Това може да се дължи на комбинация от променящи се хормони, стареенето и забавянето функциите на тялото, начина на живот и дори генетиката. Натрупването на излишни телесни мазнини, особено около талията, увеличава риска от развитие на сърдечни заболявания и диабет. Проучванията показват, че жените, които са загубили поне 5 кг. от теглото си по време на менопаузата, са също така по-склонни да премахнат горещите вълни и нощното изпотяване. Така освен, че ще изглеждате перфектно, ще помогнете на тялото си да се справи с този период по-лесно. Диета, богата на плодове и зеленчуци, може да помогне също така за поддържането на здрави кости и може да предотврати наддаването на тегло и определени заболявания.

  1. Водата – лечебната сила за всеки проблем

По време на менопаузата жените често изпитват сухота, а това вероятно се дължи на намаляването на нивата на естроген в тялото. Пиенето на достатъчно вода може да помогне не само на този симптом, но и ще намали подуването, което се появява заради хормоналните промени. Друг плюс на водата е, че подтиска апетита, така че може да ви помогне с контрола на теглото и да забърза метаболизма ви. Един от най-честите симптоми на менопаузата са горещите вълни – над 75% от жените в менопауза ги получават. Те могат да се появят по всяко време и дори в средата на съня, често придружени от нощно изпотяване. Могат да бъдат незначителни, но могат да бъдат груби и да повлияят на ежедневната дейност. Пиенето на поне осем чаши вода на ден може да намали появата им, а пиенето на хладна вода в началото на такава вълна, може да помогне с преминаването ѝ.

  1. Тренирайте редовно

Ще бъдем честни с вас – тренировките не са доказан начин за намаляване на симптомите на менопаузата, като горещи вълни и нарушения на съня, но редовните упражнения могат да ви помогнат да поддържате здравословно тегло, да облекчите стреса и да подобрите генерално качеството си на живот. Тренировките, на които може да наблегнете в този период са аеробика, йога, силови тренировки и дори такива за баланс и издръжливост. Дори и да не сте тренирали досега, свържете се с професионален треньор, който да следи прогреса ви и да ви помогне да се почувствате перфектно в кожата си.

  1. Приемайте натурални добавки

Много жени приемат естествени продукти и лекарства, създадени от природата, за да облекчат симптомите на менопаузата. Такава е Menopause Relief – натурална билкова добавка, която да ви помогне да контролирате множеството симптоми, без прекалено много медикаменти и скъпи хормонални терапии. Спомага балансирането на хормоналния дисбаланс, който причинява промени не само в метаболизма, но и в настроението, теглото, здравето на кожата и костите.

ПРЕПОРЪЧАНИ ПРОДУКТИ
ПУБЛИКУВАНО ОТ